Меню
Контакти
Тойота Центр Львів «Діамант»
Лексус Львів
Toyota logo. Go back to homepage.

Часті запитання

Знайдіть відповідь на своє питання самостійно або зв'яжіться з нами

Шановні клієнти, Ваше здоров'я та безпека важливі для нас. Дилерська мережа Тойота докладає максимальних зусиль для виконання всіх рекомендацій щодо зменшення темпів поширення вірусу COVID-19. Не зважаючи на вимушене дистанціювання, ми опрацьовуємо Ваші запитання та будемо оновлювати наші відповіді. Бережіть себе та своїх близьких.

Чи відкриті дилерські центри? Який графік роботи на період карантину?

Чи можу я скористатися функцією Apple CarPlay або Android Auto у мультимедійній системі мого автомобіля Toyota?

Є інформація, що на деяких ринках доступне оновлення програмного забезпечення для мультимедійних систем на автомобілях що було придбано раніше, яке дозволяє додати функції Apple CarPlay / Android Auto. Чому таке програмне забезпечення недоступне в Україні?

Чи можу я купити автомобіль, не відвідуючи дилерський центр? Як дізнатися про поточні акції?

Як я можу поспілкуватися зі службою підтримки клієнтів Тойота? Ви працюєте під час карантину?

На даний час я не користуюся автомобілем. Що мені потрібно зробити, щоб не була ушкоджена батарея (АКБ)?

Інформація про спеціальні сервісні кампанії

На панелі приладів з'явився сигнальний індикатор несправності. Як це можна усунути?

Які заходи вживаються для моєї безпеки під час карантину в ході відвідування дилерського центру?

Як бути з плановим регламентним обслуговуванням під час карантину? Гарантію буде втрачено, якщо я порушу встановлені терміни?

Які поради щодо дезинфекції автомобіля для запобігання поширенню коронавірусу?

У мене технічні проблеми з автомобілем, чи доступне сервісне обслуговування під час карантину?

Я замовив запасну частину, яка повинна була бути доставлена. Чи зможу я отримати своє замовлення? Чи можливі перебої з постачанням запасних частин?

Чи працює служба Toyota Assistance та Toyota Assiatance + під час карантину?

Чи виконуються гарантійні ремонти під час карантину?

Як бути, якщо виник гарантійний випадок, а дістатися до дилерського центру не можливо через карантин? Я зможу отримати гарантійний ремонт після закінчення карантину?

Замовлений мною автомобіль має бути поставлений найближчим часом. Я зможу отримати автомобіль в період карантину?

Я не можу дозволити собі мої щомісячні платежі по кредиту за автомобіль через карантин. Як ви можете допомогти?

Форма зворотнього зв'язку

Послуги, сервіс, новини тощо