Toyota logo. Go back to homepage.

Новини події акції

Опубліковано 24.11.2019

Дивіться також

Офіційний старт продажів оновленої моделі Toyota C-HR.

Новий Toyota C-HR зберігає яскравий дизайн, який дозволив C-HR отримати статус діаманта модельного ряду Toyota. Водночас новинка вирізняється вдосконаленою гібридною системою, покращеною динамікою, а також передовими технологіями.

У офіційного дилера Тойота у Львові новий C-HR Hybrid доступний з новою більш динамічною гібридною силовою установкою з 2,0-літровим* двигуном або з оновленою економічною гібридною силовою установкою з 1,8-літровим* двигуном.

Нова гібридна силова установка автомобіля Toyota C-HR Hybrid складається з інноваційного високоефективного 2,0-літрового* двигуна Dynamic Force з комбінованим впорскуванням та електродвигуна сумарною максимальною потужністю 184 к.с. (135 кВт)**. Автомобіль здатен розвивати максимальну швидкість 180 км/год, а прискорення від 0 до 100 км/год становить лише 8,2 с. При цьому витрата пального всього 4,0 л/100 км*** у міському циклі та 4,3 л/100 км*** – у комбінованому. Батарея гібридної установки заряджається автоматично та не потребує електромережі.

Новий Toyota C-HR також пропонується з традиційним бензиновим 1,2-літровим* турбодвигуном потужністю 85 кВт/116 к.с.** у парі з безступеневою трансмісією Multidrive та як з переднім, так і з повним приводом.

Новий Toyota C-HR побудований на інноваційній архітектурі TNGA, яка забезпечує підвищену жорсткість кузова та знижений центр тяжіння. Окрім того, оновлені налаштування електропідсилювача керма та підвіски гарантують кращу керованість, більш плавну їзду та покращену динаміку руху, а поліпшена шумоізоляція забезпечує високий акустичний комфорт у салоні автомобіля.

Новий Toyota C-HR вирізняється ще більш динамічним та стильним дизайном, зокрема завдяки купеподібним лініям, чорному даху, пофарбованій нижній частині переднього бампера та новим колісним дискам із глянцевою поверхнею.

У новому C-HR денні ходові вогні та сигнали повороту об’єднані у фронтальну світлодіодну лінію, що знаходиться над лінзами фар головного світла. Передні протитуманні фари розташовані на краях бампера, що довершує стильний образ автомобіля.

Задні ліхтарі, оснащені світлодіодами, були модернізовані, щоб надати новому C-HR ще виразнішого вигляду ззаду. Вони, як і в попередній моделі, виступають за контури кузова, однак зараз їх з’єднує чорний глянцевий спойлер.

При розробці дизайну інтер’єру Toyota прислухалася до своїх клієнтів, які неодноразово називали просторий та комфортабельний салон однією з найголовніших переваг Toyota C-HR. Зокрема, в оновленому салоні застосовуються нові матеріали оздоблення, а деякі поверхні стали приємнішими на дотик.

Дизайн передніх сидінь вирізняється вишуканою верхньою та міцною нижньою частиною, яка забезпечує кращу підтримку. Пасажирське сидіння тепер регулюється за висотою, а сидіння водія може бути оснащене електрорегулюванням положення.

Змін зазнав і дизайн панелі приладів. Так, у новому Toyota C-HR 8-дюймовий сенсорний дисплей оновленої мультимедійної системи тепер доповнений набором фізичних кнопок, наприклад, для регулювання гучності, й отримав покращений інтерфейс із можливістю підтримки додатків Apple CarPlay та Android Auto. Ця інновація полегшує та дарує інтуїтивний досвід керування автомобілем.

Новітні технології також дають змогу спростити процес паркування. Система допомоги при паркуванні з функцією автоматичного гальмування Intelligent Clearance Sonar (ICS) контролює простір попереду та позаду автомобіля, чим сприяє зменшенню ризику зіткнення.

За додатковою інформацією щодо нового Toyota C-HR, включно з цінами, звертайтеся, будь ласка, до консультантів з продажу.

*Значення вказане умовно та може незначною мірою відрізнятися від робочого об’єму двигуна. Більш детальна інформація наявна в офіційних дилерів Toyota.

**Згідно з інформацією від виробника

***Наведені тут і далі показники витрат пального отримано в ідеальних умовах без урахування індивідуальної манери керування автомобілем, якості дорожнього покриття та інших умов (дорожніх, погодних тощо). Показники можуть суттєво відрізнятися від зазначених та визначаються лише експериментальним шляхом.

Послуги, сервіс, новини тощо